Wednesday, December 9, 2009

disember oh disember..

aku tak suka disember..
kecuali 6/12 (tu pon sebab besday CikLimah)
pasal disember banyak cuti
bila banyak cuti, kerja aku banyak pending
kena kejar target gila2 + closing tu bai..
~
user pun dah menggila
dorang stress, aku lagi la stress 
(nasib baek ati aku kering > kena maki pon "ada aku kesah?")
aku bantai senyom je even tiap2 ari kepala migrain
"customer always right" kan..

lunch pon setakat makan lempeng dalam kereta
 (ihsan cikLimah bagi bawak bekal)
lunch sorang2 sebab kat state kena survive..
Tak masuk bab travel jaoh2
Ni jalan yang aku pilih
~
Aku suka travel jaoh2 
sebab boleh kenal ramai orang
tau banyak tempat
Penat macam mana pon, tapi bila dapat buat transaction
Wiwitlah.. JOB SATISFACTION..
~
perasaan nyer sama macam ~
>aku daki Gunung Angsi Ulu Bendol Januari lepas. 
Nak sampai puncak amek masa 3 Jam. 
Curam sampai kena guna tali ~ aku berdiri 90 degree tu
Kaki injured ~ kuku ibu jari aku tercabot dua2 belah cuz licin nak grip tanah  
jumpa harimau (nasib dia tak ngaummmm cuz ada renjer jaga) 
bau rimau hamis, maybe dia baru sebat bangkai binatang
~
Bila sampai puncak, aku lupa semua susah payah.
Lupa kaki ni dah berdarah2 mintak dirawat
~
Sudahnya balek umah, aku demam seminggu
Tak boleh bangun cuz badan sakit sangat
Kaki pon bengkak
Sian CikLimah tak tidur malam jaga aku.. ='(
~
Aku rindu bau hutan
Aku rindu perasaan kat puncak gunung
Aku rindu bunyi penghuni alam dalam hutan tebal
Aku rindu pada tekstur pokok yang lukakan anggota badan neh
Aku rindu tidur dalam khemah dengan udara bersih
Aku rindu makan ikan bakar fresh2 hasil pancing 
~
Awal taon depan confirm aku apply cuti
Gunung tu da melambai2 panggil aku
I'm coming =)
~
Ya Allah.. permudahkan la segala urusanku..












No comments:

Post a Comment

drop some comment (^_~)