Sunday, November 29, 2009

Epy Befday 2 Me.. ~ Tanjeobi omedetao noona chan..

He.. =D


Syukur Alhamdulillah ke hadrat Illahi, atas kurnia-Nya aku masih sempat bernafas & melihat dunia dalam keadaan sempurna. 



Hari ni aku da 24 tahun la.. Kejapnya masa berlalu.. Rasa baru semalam Cik Limah rotan aku pasal lari2 keliling rumah sampai pasu pecah. ~umur aku 2 tahun masa tu. 


Tapi Cik Limah cakap aku cam baru umur 4 tahun.
Perangai macam budak2 lagi. ~biasala.. konon2 kiut


Petang tadi aku dah tempah baju untuk majlis tunang..
Insya-Allah kalau tak ada aral melintang, bulan 5 tahun depan langsunglah..


Dengan sape lagi kalau tak AHBK.. Aku berkawan dengan dia since tahun 2004. Tapi bila dah stabil ekonomi baru berani nak serius. ~sebenarnya aku terikat dengan kontrak Cik Limah. Belajar kena kasi abes dulu, kerja best2, baru boleh 'berkawan2'.. kikiki =)    


Sebenarnya aku punya perasaan bercampur-baur. Komitmen nak menuju ke alam perkahwinan ni besar. Cukup bersedia ke aku nak bagi 100% pada kerjaya dalam masa yang sama kena jaga family..? Setakat jaga Cik Limah + adik2 aku yang 2 kerat tu takda hal. Tapi bila da masuk family '1 lagi', ada la jugak menggeletar lutut. Banyak hati yang perlu dijaga. 


Hm.. 


Xpe, masih ada masa nak seimbangkan keadaan. 


Anyway, Kredit to CekBoi+CekEmy yang sponsor kek befday yang best ni. Kakak sayang korang walaupun kakak salu buli korang =D


Tak lupa pada Cik Limah yang bersusah payah masak Nasi Ayam sampai 25pot. Nasi Ayam mama TERBAEK!!!


Ha.. lupa pulak AHBK. tak pernah letih layan kerenah aku yang pelik2 ni. TQ syg.. 


& semua kawan2 yang wish. kerana Korang, aku masih berdiri. Thanks alot..


Bai.

1 comment:

drop some comment (^_~)