Tuesday, November 3, 2009

I'm Back..


Dah lama rasanya tak luahkan perasaan pada sesuatu cara yang saya sangat selesa. Akhirnya, saya dah kembali. Kembali jadi blogger secara rasmi. Itu pun lepas kena transfer N.Sembilan. Lama betul saya rehat. Sepanjang 4 bulan saya bertugas kat federal, macam-macam perkara yang saya lalui. Impak paling besar yang bagi kesan pada kehidupan saya apabila saya jejakkan kaki ke rumah sewa yang diberi nama 'AZ-ZAHRA'


Ha..rumah ni dihuni dengan bidadari2 yang ada macam2 latar belakang. Bukan nak puji, diorang ni sangat baik. Jujur saya katakan, saya bukan manusia sempurna. Kadang2 alpha mengejar duniawi. Tapi diorang berjaya mengubah persepsi saya makna hidup dalam 1 komuniti yang harmoni. Ikatan persaudaraan kami ibarat keluarga. Dan saya akan kenang sampai bila2. Bidadari yang paling rapat dengan saya, 'Kak Mas'. Ada 1 hari tu, dia bawa saya pergi rumah salah seorang ex- 'AZ-ZAHRA'. > Kak Dija.. Mengenali Kak Dija buatkan saya tersedar ke alam nyata. Betul Kak, ~ "menjadi peneroka perlu tabah.." Kak Dija adalah salah seorang Ikon saya sekarang ni.. =)

No comments:

Post a Comment

drop some comment (^_~)