Thursday, November 12, 2009

ikhlas dari hati..


wajah kesayangan hamba..

tanpa dia saya x wujud..>off coursela, dah dia cik limahkan..

kerana dia,
saya berjanji dengan diri sendiri untuk kerja bersungguh2 & ikhlas sepenuh hati.
>saya nak kumpul duit, bawa dia pergi umrah & haji 3 tahun dari sekarang..

kerana dia, saya jadi tabah >saya tak pernah tengok dia menitiskan air mata walaupun macam2 ujian datang melanda. semuanya diterima dengan kalimah zikrullah. wa.. dia idola saya

kerana dia, saya tahu makna berjimat. fikir berpuluh2 kali sebelum berfoya2. >saya tahu, waktu lunch dia minum air sejuk je sebab nak bagi saya duit belanja tiap2 bulan. klu saya lapar, saya nanges. hehe..manja betul. konon2 gastrikla 

kerana dia, saya nekad nak score tiap2 sem >dia sanggup pinjam duit orang semata2 nak belikan buku saya. hari saya konvo, dia menitiskan air mata kesyukuran waktu saya atas stage, terima scroll. ijazah tu hadiah untuk dia kerana berjaya besarkan saya sorang2. =)

kerana dia, saya tau makna tanggungjawab >saya anak sulung, harapan keluarga untuk bantu dia besarkan adik2. saya juga powerpuff girl kaler pink. saya akan protect family dari sebarang kejahatan yang melanda. saya tak kan benarkan siapa2 buli dia. saya ketuk kepala orang yang buli tu laju2 nanti. ha..

*sebenarnya entri ni nak beritahu pasal apa saya semangat kerja bersungguh2. Tadi pukul 7.30pm++ baru sampai umah. tapi tiba2 jadi entri cik limah pulak. adoyai =D

2 comments:

  1. ni la mama ek anne..mcm anak dia la..bgus2 ko mmg dr dl pon tabah..teruskan usaha ko tuh...chaiyok2

    ReplyDelete

drop some comment (^_~)